montako?



Olen ommellut mielenkiintoisia tilkkublokkejani muutaman kerrallaan enkä ole pitänyt niistä kovin kummoista lukua, tai ainakin olen onnistunut unohtamaan, montako niitä on ollut valmiina. Kun olin tänään saanut kaikki lauantain ompelurupeaman aikana valmistelemani blokit ommelluksi, laskin kaikki:


Tilkkublokkeja on 21 x 4 kpl eli saan näistä kootuksi 21 neljän blokin yhdistelmäblokkia. Eivätkö ne näytäkin aika sekalaiselta seurakunnalta tässä?! Aikamoisia yhdistelmiä!

Mittailin vähän, ja näyttäisi, että neljän blokin yhdistelmäblokki saattaa olla noin 30cm x 30cm kooltaan. Voisin siis tehdä tilkkupeiton kokoisen tilkkupinnan vaikkapa ompelemalla yhteen 6 x 8 yhdistelmäblokkia. 

Olen myös ajatellut, että keskiosassa olisi näitä ja reunoilla päinvastoin väritettyjä blokkeja, joten minun täytyy pikapuoliin aloittaa niiden päinvastaisten tilkkublokkien ompeleminen.

Kommentit

*VEKKI* sanoi…
Minusta tuo sekalainen seurakunta on tosi kivän näköistä. Niistä tulee varmasti hieno, kun värit on noin upeat.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ikuisuusprojekti on valmis.